وبلاگ مطالب گوناگون

عمومی

خرید آموزش شیرینی پزی

خرید آموزش شیرینی پزی

آموزش شیرینی پزی در یک مجموعه بی نظیر که بیش از ۱۰۰ مدل دستور پخت و مراحل تهیه انواع شیرینی در آن آموزش داده شده است.حتما شما هم دوست دارید تا برای یک بار هم که شده با دستپخت خود یک شیرینی بسیار خوشمزه در منزل درست کرده و اعضای خانواده و دوستان خود را به خوردن آن دعوت نمایید.ما برای شما بانوان عزیز امروز یک مجموعه با نام آموزش شیرینی پزی در نظر گرفته ایم که می توانید با تماشای این مجموعه تمام اصول حرفه ای اموزش پخت شیرینی را فرا گرفته و با سلیقه خود یکی از بهترین های انرا در منزل درست نمایید.

آموزش شیرینی پزی

شما با تماشای این آموزش تصویری و کمی تلاش و کوشش می توانید خیلی زود به یک شیرینی پز ماهر و حرفه ای تبدیل شوید و بهترین ها را در منزل خود طبخ کنید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و معروف ترین این آموزش ها را در نظر بگیریم.شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آموزش شیرینی پزی به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.





آموزش شیرینی پزی

این مجموعه آموزش شیرینی پزی براحتی قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های پلیر خانگی بوده و با بالاترین کیفیت ممکن تمام مراحل پخت یک شیرینی را به شما هنر آموز گرامی نشان می دهد.شما همچنین می توانید با فرا گرفتن این هنر به عنوان یک شغل به آن نگاه کرده و با گرفتن مدارک لازم خود تبدیل به یک شیرینی پز ماهر شوید.پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده به تماشای این مجموعه بنشینید و نکات مهم انرا فرا بگیرید.

اگر دوست دارید تا همسری شیرینی پز و ماهر در منزل داشته باشید این بهترین فرصت است تا با تهیه این آموزش شیرینی پزی و هدیه دادن آن به همسرتان او را ترقیب نمایید تا هر چه زودتر به تماشای این مجموعه نشسته و برای شما یک شیرینی خوشمزه درست کند.

آموزش شیرینی پزی

برخی دستور های تهیه انواع شیرینی

شیرینی پزی:

شیرینی زنجبیلی بدون فر در شیرینی پزی:

مواد لازم جهت تهیه این شیرینی خوشمزه :

آرد: ۳ پیمانه

روغن و کره :نصف پیمانه

زنجبیل:۳ قاشق سوپ خوری

پودر قند:۳/۲ پیمانه

طرز تهیه شیرینی زنجبیلی بدون فر:جهت تهیه این شیرینی روغن و پودر قند و زنجبیل را با ترکیب کرده سپس آرد را در ظرفی روی حرارت ملایم قرار داده و مرتب هم زده تا بوی خامی او از بین برود اما تغییر رنگ در آرد ایجاد نگردد.آرد را از روی حرارت بر داشته و به مواد اضافه کرده و با هم ترکیب می کنیم در مرحله بعد کره را اضافه نموده و به وسیله وردنه خمیر مورد نظر را تخت کرده و با قالب های مختلف طرح می دهیم.

آموزش شیرینی پزی

شیرینی پفک گردویی در شیرینی پزی:

مواد لازم:

زده تخم مرغ:۳ عدد

پودر قند:۱۵۰ گرم

مغز گرد: ۲/۱ پیمانه

آرد: اقاشق مربا خوری

پکینگ پودر: ۱ قاشق چایخوری

هل به مقدار لازم

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی پفک گردویی:ابتدا زده تخم مرغ را هم زده و سپس پودر هل را به تخم مرغها اضافه کرده و بعد از آن پودر قند را اضافه کرده و به مدت ۵ دقیقه هم می زنیم.و در مرحله بعد آرد و پکینگ پودر به به مواد بالا اضافه کرده و سپس گردو را اضافه می کنیم.

فر را با درجه حرارت ۱۸۰ درجه روشن نموده و بعد سینی فر را چرب کرده و از موادی که تهیه شده با قاشق برداشته و با فاصله در سینی چیده و به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر قرار داده تا پفک ها خشک شوند و بعد از آن فر را خاموش کرده و در فضای باز قرار داده تا سرد شوند.و بعد می توانید آنها را در ظرفی چیده و میل نمائید.

شیرینی کاکا در شیرینی پزی :

مواد لازم:

آرد گندم :۱۵۰ گرم

کدو حلوایی له شده :۱۰۰ گرم

تخم مرخ:۱ عدد

شکر:۵۰ گرم

بکینگ پادر :۱ قاشق چایخوری

گلاب : نصف پیمانه

گردو: نصف پیمانه

دارچین،روغن و هل مقداری

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی کاکا: تخم مرغ و شکر را با هم ترکیب کرده سپس گلاب را اضافه کرده و بعد کدو حلوایی را به مواد اضافه نموده،آرد و پکینگ پادر را با هم از صافی رد نموده و به مواد اضافه کرده و بعد گردو ها را اضافه کرده خمیر حاصل شده را طی مدت ۱ در ظرف در بسته ای قرار داده و بعد از گذشت این مدت زمان با قالب گرد ،قالب زده و در روغن داغ سرخ می کنیم.در مرحله آخر روی آنها را با پودر دارچین و حل تزئین می کنیم.

شیرینی خرمایی ئر شیرینی پزی :

مواد لازم:

خرما و گردو هر یک :۲پیمانه

پودر نارگیل،پودر پسته ، پودر دارچین و کنجد هر کدام:۱ قاشق چایخوری

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی خرمایی:ابتدا هسته خرما ها را جدا نموده و با گردو در غذا ساز ریخته و آنها را با هم میکس کرده و بعد در ظرفی تخت پهن کرده و با قالب گل ،آن را قالب زده ، و بعد از آن گل ها را در پودر نارگیل،پودر پسته ، پودرکنجد و دارچین به صورت جداگانه آغشته کرده و بعد در ظرف مورد نظر چیده،شیرینی شما آماده سرو است.

آموزش شیرینی پزی

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی پنجره ای و مواد لازم :

آرد:یک لیوان

تخم مرغ : پنج عدد

نشاسته : یک لیوان

گلاب: چهار قاشق غذا خوری

روغن مایع :دو لیوان

وانیل :۴/۱ قاشق چایخوری

پودر قند: به مقدار دلخواه

طریقه پخت:نشاسته را در گلاب حل کرده و بعد تخم مرغ ها را اضافه نموده و شروع به هم زدن کنید، و بعد آرد و وانیل و تخم مرغ را به نشاسته اضافه نموده و هم زده و بعد آن را از الک رد کرده ،در قابلمه ای روغن داغ کرده و قالب مورد نظر را در قابلمه قرار داده و بعد آن را در مواد بعد از داغ شدن قرار دهید.مواد باید طوری ریخته شود تا لبه قالب پوشیده شود. فوراً قالب را داخل روغن داغ قرار داده و به قالب ضربه ای وارد کرده تا مواد درون آن جدا گردد. و بعد از ان حرارت را کم نموده تا شیرینی ها آرام پخته شوند و بعد از ان بر روی دستمالی آنها را چیده تا روغن اضافی موجود در آن کشیده شود و بعد از خنگ شدن آنها را در ظرفی چیده و مقداری پودر قند توسط الک بر روی شیرینی ها پخش می کنیم.

تهیه شیرینی در خانه برای خانم خونه بسیار لذت بخش بوده و علاوه بر آن شیرینی هایی که خانگی تهیه می شوند طعمی دلپذیر و متفاوتی را به همراه داشته علاوه بر آن دارای سلامت بیشتر بوده زیرا شیرینی که در منزل تهیه می شود از مواد درجه یک و با بهداشت کامل تهیه می شوند و به صرفه تر بوده،که در این متن شیرینی پزی تهیه چند شیرینی خوشمزه را برای شما علاقمندان به اشترک می گذاریم:

آموزش شیرینی پزی و طرز تهیه شیرینی نارگیلی :

مواد لازم:

سفیده تخم مرغ:۵عدد

پودر قند: ۲۵۰ گرم

پودرنارگیل:۱۵۰ گرم

وانیل مایع :نصف قاشق چایخوری

طریقه پخت این شیرینی :سفیده تخم مرغ ها را با هم زن برقی روی دور تند به مدت ۷ دقیقه زده تا سفت گردد.و این همزدن در یک جهت انجام گیرد. پودر قند را به سفیده های تخم مغ اضافه نموده و به گونه ای که ظرف پیرکسی که مواد در آن هست را روی کتری قرار گرفته روی حرارت قرار داده و به طور مرتب تا زمانی که مواد کشدار شود هم زده و بعد که مواد داغ شد از روی حرارت پایین آورده و پودر نارگیل را اضافه نموده و در مرحله اخر هم وانیل مایع اضافه می کنیم.و بعد مواد آماده شده را در قیفی ریخته و سینی فری که از قبل چرب شده و کاغذ روغنی داخل آن انداخته شده را آورده و با قیف تکه هایی را با فاصله داخل سینی قرار می دهیم و بعد از آن سینی را در فر با درجه حرارت پایین قرار داده زیزا هدف این است که روی شیرینی ها سرخ نشوند.بعد از کمی رنگ گرفتن فر را خاموش کرده ولی از فر بیرون نیاورده و منتظر می مانیم تا شیرینی ها رنگ مورد نظرمان را به خود بگیرند و بعد سینی را بیرون آورده و اجازه می دهیم خنک شوند. فراموش نکنید که المنت بالایی فر روشن نگردد.

آموزش شیرینی پزی و شیرینی ملکه بادام :

مواد لازم:

آرد: ۳ و ۴/۳ پیمانه

پودر قند: ۱ و ۴/۱ پیمانه

روغن جامد: ۱ و ۴/۳ پیمانه

تخم مرغ:۲عدد

هل:نصف قاشق چایخوری

خامه :۲/۱ پیمانه

پکینگ پادر:نصف قاشق چایخوری

عسل :۲ پیمانه

خلال بادام: دو پیمانه

کره:۴/۳ پیمانه

شکر: یک پیمانه

خامه :نصف پیمانه

زعفران غلیظ : دو قاشق سوپخوری

طریقه پخت این شیرینی:ابتدا پودر قند به همراه روغن هم زده تا زمانی که پوک و سبک شود.و بعد تخم مرغ ها و بعد از آن هم خامه را به مواد اضافه نموده و در آخر آرد و بکینگ پودر و هل را همگی به مواد اضافه نموده و هنگامی که خمیر به صورت یک دست شد. مواد را در کف سینی که از قبل چرب شده می ریزیم و بعد سینی را به مدت زمان ۱۰ دقیقه در دمای فر ۱۷۰ درجه قرار داده و در این فاصله عسل،کره ،خامه و شکر و خلال و زعفران غلیظ را با هم ترکیب نموده و بر روی حرارت ملایم به مدت ۵ دقیقه قرارداده و بعد مواد را از فر بیرون آورده و مواد روی حرارت را روی خمیز می ریزیم و در طبقه بالای فر با دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۵ دقیقه قرار داده تا روی شیرینی ها طلایی گردند.بعد از اینکه مدت زمان ۲۵ دقیقه تمام شد سینی را از فر خارج نموده و بعد اط سرد شدن شیرینی ها را به صورت لوزی برش داده و آماده سرو قرار می گیرد.

آموزش شیرینی پزی و شیرینی بهشتی در شیرینی پزی:

مواد لازم:

روغن جامد:۲پیمانه

پودر قند و یا شکر:۲پیمانه

آرد سفید:۴ پیمانه

روغن مایع:نصف پیمانه

وانیل، پودر کاکائو،زعفران به مقدار نیاز

ابتدا روغن را به صورت بنماری آب کرده در یخچال قرار داده تا سفت گردد و بعد با شکر با همزن طوری هم میزنیم که مایع سفید رنگ گردد.و بعد از اضافه نمودن وانیل همزن را خاموش کرده و آرد الک شده را کم کم اضافه و هم می زنیم و بعد روغن مایع را هم اضافه کرده و کمی دیگر هم زده،هنگام آماده شدن خمیر، آن را به ۳ قسمت تقسیم کرده و قسمت از مواد را با پودر کاکائو ،قسمتی را با زعفران و قسمت اخر را بدون اضافه کردن چیزی ساده نگه داشته ،و بعد خمیر ها را با فاصله در سینی فری که از قبل چرب شده می ریزیم و در فر با درجه حرارت ۲۰۰ درجه به مدت زمان ۱۵ دقیقه قرار داده تا طلایی گردند.

[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 اسفند 1394 ] [ 16:25 ] [ نوروزی ]

[ ]

پاور بانک چیست ؟

پاور بانک چیست ؟

این روزها اگر سری به بازار موبایل زده باشید و یا گشت و گذار ساده ای در اینترنت داشته باشید حتما با تبلیغات مختلفی در مورد محصولی با نام پاور بانک روبرو خواهید شد.در این بخش می خواهیم اطلاعات کامل و جامعی در این مورد در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم و همچنین در آخر امکان خرید اینترنتی این محصول پر کاربرد را نیز برایتان در فروشگاه سامان خرید فراهم نموده ایم.پس اگر می خواهید بدانید که واقعا پاور بانک چیست حتما اداماه مقاله زیر را با دقت مطالعه نمایید.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در لحظات حساس و زمانیکه واقعا دسترسی به هیچگونه پریز برقی ندارید ناگهان شارژ موبایلتان تمام شده و ممکن است کلیه کار های روزانه شما را دچار اختلال کند.برای رفع این مشکل دستگاهی را روانه بازار کرده اند که به نوعی ذخیره کننده انرژی بوده و می توان نام باتری همراه را نیز بروی آن قرار داد.بله پاور بانک یا همان باتری همراه دستگاهی است که توانایی ذخیره انرژی الکتریکی را داشته و می تواند در مواقع حساس به کمک شما بیاید و مانع از خاموشی گوشی های تلفن و تبلیت هایتان شود.با توجه به کاربردی بودن این محصول در همان ابتدای وردودش به بازارهای ایران شاهد استقبال بی نظیری از سوی مشتریان بودیم .اما شاید برایتان عجیب باشد که این محصول چرا در هر فروشگاه با یک قیمت خاصی در حال عرضه است.

پاور بانک

قیمت پاور بانک می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. جدا از برند سازنده این محصول و همچنین انصاف فروشنده باید عوامل مهم دیگری را در تایین قیمت نهایی آن دخیل دانست , از جمله مشخصات فنی دستگاه و میزان توانایی آن در ذخیره انرژی یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت گذاری این دستگاه محسوب می شود.. مدت زمان گاراناتی نیز می تواند عامل بعدی در تایین قیمت دستگاه فوق باشد.
شما عزیزان همین الان می توانید براحتی و بدون هیچ گونه دردسری و تنها با چند کلیک ساده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. کافیست تا به یکی از روش های زیر عمل کنید :

۱-می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک و به صورت انلاین در هر کجای کشور که هستید سفارش خود را ثبت کنید.
۲-می توانید مشخصات خود از قببیل : آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰پیامک کنید.
۳-می توانید به صورت تلفنی تماس گرفت و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.کافیست تا باش ماره تلفن های بالا که عنوان کردیم تماس حاصل فرمایید.

پاور بانک
شاید همیشه این شوال در ذهن همه باشد که چرا با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی هنوز فکری اساسی برای باتری های دستگاه های الکترونیک نشده است و همچنان مشکل کمبود باتری و خاموشی دستگاه یکی از مهمترین دغدغه های استفاده از این تجهیزات پیشرفته است.اگر هنوز این تصور ار دارید باید بگوییم که کمی در اشتباه هستید چرا که در این زمینه محققین توانسته اند به دستاوردهای بسیار جالبی برسند و هر روز صنعت توللید باتری با حجم و اندازه کوچک تر اما توان ذخیره انرژی بیشتر در حال توسعه و پیشرفت است.اما شاید مشکل اساسی این باشد که در نقطه مقابل این صنعت و این پیشرفت باید قبول کرد که سرعت پیشرفت ساخت صفحات نمایش بزرگ و با کیفیت و همچنین تراشه های قوی تر بسیار بیشتر از صنعت ساخت باتری بوده و به همین سبب شاید همیشه احساس می کنیم که هنوز فکری اساسی برای مشکل زود دشارژ شدن باتری ها نشده است.

از طرفی باید اذعان داشت که هر روز استفاده ما از انواع گجت ها در حال افزایش است و همین امر موجب شده تا نیاز بیشتری به مصرف انرژی داشته باشیم و در نهایت با مشکل زود خالی شدن باتری نیز روبرو شده ایم.شما باید در هنگام خرید پاور بانک حتما به چند فاکتور مهم توجه نمایید. قبل از اینکه بخواهید این دستگاه را بخرید حتما به میزان ذخیره انرژی که دستگاه فوق می تواند برایتان داشته باشد توجه نمایید و ببینید آیا با نیازهای شما منطبق است یا خیر.

پاور بانک

تا قبل از این معمولا افرادی که خیلی سریع شارژ گوشیشان تمام میشد از یک باتری ذخیره برای ادامه کار استفاده می کردند که این خود مشکلاتی و محدودیت هایی را برای انها در میان داشت.از جمله اینکه تعویض مداوم باتری قطعا به دستگاه مورد نظر بعد از مدتی آسیب میرساند. دوم اینکه راه حل فوق دارای زحمت بوده و مستلزم خاموش کردن دستگاه و باز کردن جلد پشت ان بوده که این کار خود زمان بر می باشد و سوم اینکه شاید برخی از گجت ها اصلا باتریشان قابل تعویض نباشد که اگر اینگونه باشد شما با مشکل بزرگی روبرو هستید.اما با آمدن پاور بانک به بازار دیگر نیازی به این کار نیست و شما می توانید همیشه و همه جا انرا حمل کرده و در مواقع ضروری از ان برای سایر گجت هایی که در اختیار دارید مورد استفاده قرار دهید.

پاور بانک
اینجاست که می بینم به چه علت این روزها فروش پاور بانک تا این حد افزایش یافته و مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است. یک منبع انرژی بسیار با رازش که تا چندین مرتبه توانایی شارژ گجت های شما از جمله انواع گوشی و تبلت را دارا می باشد و با توجه به ظاهر بسیار شیک و اندازه کوچکش براحتی در همه جا و همه وقت قابل حمل و استفاده است.پاور بانک ها با توجه به ظرفیت ذخیره انؤزی که دارند می توانند برای مقاصد مختلفی به کار گرفته شوند.

[ بازدید : 290 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 20:08 ] [ نوروزی ]

[ ]

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیرات تخصصی انواع ویدئو پروژکتور لامپ انواع ویدئو پروژکتور ملزومات و خدمات ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور نیاز به ظرافت های بسیار دارد.در حمل ویدئو پروژکتور باید دقت داشته باشیم که کوچکترین ضربه ای به دستگاه وارد نشود.جهت سرویس و نگهداری دستگاه باید موارد را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید و بدون داشتن تجربه اولیه هرگز اقدام به بازکردن دستگاه نکنید.

اغلب باز کردن دستگاه توسط افراد غیر مجرب باعث بهم ریختن تنظیمات کالر بیل و بهم ریختگی آینه های دستگاه می شود که هزینه های قابل توجهی را جهت تعمیر مجدد دستگاه می طلبد.

نکاتی در جهت استفاده از ویدئو پروژکتور

به هیچ وجه پس از پایان کار با ویدئو پروژکتور آن را از برق نکشید و با استفاده از کلید پاور دستگاه اقدام به خاموش کردن آن نموده و تا خاموش شدن فن ها دستگاه را از برق نکشید.

هنگام جابجایی دستگاه نهایت مراقبت را داشته باشید تا آینه ها و لنز دستگاه آسیب نبینند.

به هیچ وجه دستگاه را مورد وزش باد دارای فشار (سشوار پمپ باد و بلوور و…) قرار ندهید

سرویس های سالانه و نیم سال را فراموش نکنید.

اگر تصویر شما روی برد هوشمند منعکس می شود دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان تکان نخورد و فیکس باشد.

جهت تعمیر ویدئو پروژکتور هرگز شخصا اقدام به باز کزدن دستگاه ننمایید

ایلیا دیتا ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات و سرویس انواع ویدئو پروژکتور

[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 مهر 1394 ] [ 23:06 ] [ نوروزی ]

[ ]

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیرات تخصصی انواع ویدئو پروژکتور لامپ انواع ویدئو پروژکتور ملزومات و خدمات ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور نیاز به ظرافت های بسیار دارد.در حمل ویدئو پروژکتور باید دقت داشته باشیم که کوچکترین ضربه ای به دستگاه وارد نشود.جهت سرویس و نگهداری دستگاه باید موارد را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید و بدون داشتن تجربه اولیه هرگز اقدام به بازکردن دستگاه نکنید.

اغلب باز کردن دستگاه توسط افراد غیر مجرب باعث بهم ریختن تنظیمات کالر بیل و بهم ریختگی آینه های دستگاه می شود که هزینه های قابل توجهی را جهت تعمیر مجدد دستگاه می طلبد.

نکاتی در جهت استفاده از ویدئو پروژکتور

به هیچ وجه پس از پایان کار با ویدئو پروژکتور آن را از برق نکشید و با استفاده از کلید پاور دستگاه اقدام به خاموش کردن آن نموده و تا خاموش شدن فن ها دستگاه را از برق نکشید.

هنگام جابجایی دستگاه نهایت مراقبت را داشته باشید تا آینه ها و لنز دستگاه آسیب نبینند.

به هیچ وجه دستگاه را مورد وزش باد دارای فشار (سشوار پمپ باد و بلوور و…) قرار ندهید

سرویس های سالانه و نیم سال را فراموش نکنید.

اگر تصویر شما روی برد هوشمند منعکس می شود دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان تکان نخورد و فیکس باشد.

جهت تعمیر ویدئو پروژکتور هرگز شخصا اقدام به باز کزدن دستگاه ننمایید

ایلیا دیتا ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات و سرویس انواع ویدئو پروژکتور

[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 مهر 1394 ] [ 23:06 ] [ نوروزی ]

[ ]

نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه راه اندای سالن های نمایش و کنفرانس ، خدمات نصب و راه اندازی و تعمیر ویدئو پروژکتور را بصورت گسترده ارائه داده و تلاش در کسب رضایت مشتریان عزیز داشته است.

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی.فروش انواع ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی ، کلاس درس ، برد هوشمند ، پرده نمایش و پایه و تجهیزات جانبی پروژکتور با بهترین قیمت.انواع مدل ها را از ما بخواهید و قیمت ها را مقایسه کنید.

انجام خدمات پس از فروش ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با چندین سال تجربه در زمینه تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش ، شما را برای خرید مناسب راهنمایی نموده تا حداکثر رضایت را از خرید خود داشته باشید.ارائه محصولات با گارانتی معتبر از امتیازات ما بوده و هیچ گاه قیمت را فدای کیفیت نکرده ایم.

ارائه راه کار های خرید به همراه آموزش نصب انواع ویدئو پروژکتور

ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید و از بابت هزینه ای که می کنید دلگرم باشید. ایلیا دیتا برای نصب ویدئو پروژکتور شما را راهنمایی می کند تا از صرف هزینه های نصب و راه اندازی نیز خیالتان راحت باشد.

نکات مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور

برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب به چندین نکته باید توجه کنید تا انتظاراتی که از یک نمایشگر تصویر در ابعاد بزرگ دارید بر آورده شود.

اولین مورد مهم در انتخاب دستگاه مناسب میزان سایز تصویری است که برای نمایش مد نظر شماست.هر چه قدر اندازه کادر تصویر شما بزرگتر باشد نیاز به دستگاه با رزولوشن تصویر بیشتری دارید و در نتیجه مجبور به صرف هزینه های بیشتری هستید.

مورد دوم که بسیار مهم می باشد مساحت فضای مورد نظر جهت نصب .ویدئو پروژکتور می باشد.به عبارت دیگر چنانچه فضای شما دارای محدودیت طولی با محل نمایش تصویر باشد می بایست از ویدئو پروژکتور های نزدیک برد (short through) استفاده کنید که هزینه ی این دستگاه ها نیز بالاتر از نوه معمولی می باشد.

نکته مهم دیگر میزان نور فضای مد نظر جهت نصب پروژکتور می باشد.به این صورت که هر چقدر محیط نصب ویدئو پروژکتور تاریک تر باشد ، تصویر پروژکتور شفاف تر و روشن تر دیده می شود و در محیط هایی که امکان تاریک کردن محیط (با کشیدن پرده ها و یا خاموش کردن لامپ و …) وجود ندارد ویدئو پروژکتور های دارای میزان روشنایی (انسی لومن) کم کاربرد ندارند و نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با قیمت بالاتری داریم.

برخی اصطلاحات رایج در مورد ویدئو پروژکتور و مشخصه های انواع پروژکتور

انسی لومن : میزان شدت روشنایی تصویر یک ویدئو پروژکتور

رزولوشن: تعداد پیکسل های نمایش داده شده توسط دستگاه ویدئو پروژکتور که هر چه بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت تصویر بیشتر آن می باشد.

کوتاه برد (short through):این نوع پروژکتور در فاصله ی کوتاهی از کادر نمایش نصب می شوند

کنتراست:میزان تفکیک پذیری رنگ تصویر نمایش داده شده توسط ویدئو پروژکتور

تکنولوژی ساخت: در دو نوع DLP و ۳LCD می باشد که DLP ها کنتراست رنگ بالاتر و ۳LCD ها دارای روشنایی تصویر بیشتر می باشند.

پورتهای دستگاه : انواع پورتهای ویدئو پروژکتور شامل Lan,Rs 232,VGA,S-Video,USB,HDMI و …

انواع ویدئو پروژکتور

نوع قابل حمل Portable که اندازه کوچکی دارد و می توان آن را همراه خود حمل کرد

نزدیک برد

سینمای خانگی

فضای بزرگ یاLarge Venue مناسب برای سینما ها

تعاملی یا interactive که دارای قلم مخصوص بوده که تصویر مورد نظر را لمی می کند یا به عبارت دیگر کار موس را انجام می دهد و برای کلاس درس مناسب می باشد.

[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 6 شهريور 1394 ] [ 1:22 ] [ نوروزی ]

[ ]

برد هوشمند

برد هوشمند

برد هوشمند چیست ؟ در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی ابزار کمک آموزشی برد هوشمند و بررسی مزایای این محصول ، امکان خرید برد هوشمند با بهترین قیمت را برای شما فراهم کنیم.

برد هوشمند در واقع نوعی تخته وایت برد لمسی است که برای مقاصد آموزشی استفاده می شود.به کمک این برد می توان محتوای آموزشی را بصورت تعاملی به اجرا گذاشت و فهم بهتر و عمیق تر مطالب را برای دانش آموزان به ارمغان آورد.

موارد استفاده برد هوشمند

-در مدارس به عنوان ابزار کمک آموزشی

-در سالن های کنفرانس به عنوان ابزار ارائه

-در آموزشگاه های علمی جهت بصری تر کردن آموزش

نحوه استفاده از برد هوشمند

برای استفاده از برد هوشمند به یک ویدئو پروژکتور نیاز می باشد تا تصاویر را روی برد نمایش دهد و پس از تنظیم کادر تصویر نمایش داده شده توسط ویدئو پروژکتور ، روی تخته وایت برد لمسی (برد هوشمند) اقدام به کالیبره کردن تخته هوشمند می کنیم.

کالیبره کردن برد هوشمند توسط لمس نقاط کادر تصویر در گوشه های برد می باشد و توسط آن سیستم می تواند محدوده کادر نمایش را تشخیص دهد.

برای استفاده از برد هوشمند به یک کامپیوتر و یک ویدئو پروژکتور نیاز داریم.وایت برد لمسی توسط یک کابل usb به کامپیوتر متصل شده و تصویر کامپیوتر نیز توسط ویدئو پروژکتور ، روی برد نمایش داده می شود و پس از کالیبره کردن تخته هوشمند می توانیم به راحتی از امکان لمسی بودن تخته استفاده کنیم.

مشخصات فنی برد هوشمند ایلیا دیتا

  • ضد آب و ضد ضربه و ضد گرد و خاک
  • دقت لمس بالا
  • قابلیت چند لمسی
  • استفاده آسان
  • قابلیت نوشتن با ماژیک و استفاده به عنوان تخته وایت برد
  • کالیبره کردن راحت
  • عمر طولانی محصول
  • گارانتی یکساله

در یک کلاس هوشمند با توجه به ابزار های آموزشی الکترونیکی اقدام به نمایش محتوای آموزشی بصورت بصری شده و دانش آموخته گان می توانند مطالب را بهتر و دقیق تر فرا گیرند.استفاده از کلاس هوشمند مدارس به یک اجبار تبدیل شده و حتی بیشتر مدارس دارای بودجه ی کم نیز حداقل دارای یک کلاس هوشمند بصورت اشتراکی می باشند.

برچسب ها: برد هوشمند ,

[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 6 شهريور 1394 ] [ 1:22 ] [ نوروزی ]

[ ]

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه تهران- شمال دستور تکمیل هرچه سریعتر عملیات اجرایی منطق

نورزاد از تکمیل قطعه ۴ آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: باقیمانده عملیات اجرایی منطقه ۴ حدفاصل سه راهی کچور تا چالوس به طول ۲۰ کیلومتر در حال اتمام است و در صورت تکمیل شدن عملیات، این محور در عید سعید فطر مورد بازگشایی مجدد قرار می‌گیرد.
مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ادامه افزود: به منظور تسریع در اتمام عملیات قطعه ۱ نیز همزمان با ادامه کار پیمانکار چینی مناقصه‌ای برگزار شد که ۵ پیمانکار ایرانی برای عملیات اجرایی باقیمانده مسیر انتخاب شدند که در حال حاضر مشغول تجهیز کارگاه و به دنبال آن شروع عملیات اجرایی هستند.

نورزاد در انتهای این سفر از آزادراه همت- کرج بازدید کرد و اظهار کرد: قطعه اول این آزادراه حدفاصل انتهای منطقه ۲۲ شهرداری تهران تا منطقه گرمدره به طول پنج کیلومتر تکمیل شده و با اتصال به آزادراه تهران-کرج در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: قطعه دوم این آزادراه نیز از محدوده گرمدره تا شهرک جهان‌نمای‌کرج در دست احداث است که پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد دارد.

مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه تکمیل کریدور بین‌المللی شرق-غرب، روان سازی و کاهش ترافیکی روزانه محور تهران-کرج به میزان ۴۰ درصد، کاهش ۳۰ دقیقه‌ای زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک در دو مسیر رفت و برگشت و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات را از جمله مزایای تکمیل و احداث آزادراه همت -کرج بیان کرد‌.
نورزاد یادآور شد: راه‌های شمال کشور مورد استفاده عموم مردم ایران است و توسعه آزادراه‌ها و بزرگراه‌های منتهی به شمال کشور به ویژه کریدورهای اصلی آن، علاوه بر تسهیل تردد و افزایش ایمنی، موجب توسعه صنعت گردشگری می‌شود.

برچسب ها: آزاد راه تهران شمال ,

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 14 تير 1394 ] [ 21:59 ] [ نوروزی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]